30 de març del 2009

Cerdanyola-Universitat

34º Nord 145º Est - Cerdanyola Universitat (Catalunya)



…feia dies que buscava idees, BASIL PAO em va obrir una porta que estava tancada i vaig dir…SI!
…era l’inici del nou projecte, a l’estació de “Cerdanyola-Universitat”…
…la vaig mira diverses vegades, parlava per telèfon, em va dir si!, actuava com un professional sense ser-ho, però els dos estavem còmodes, sense distraccions,.. al parlar-li del que estava fent, va dir: “Sóc maquinista, una altra porta es va obrir i portova un “llavín”, fet a mà pel seu padrí fa mes de 50 anys, per obrir armaris dels trens,… al sortir, el de seguritat em va retenir, hi vaig tenir que borrar unes fotos per poder seguir el camí iniciat. Les mans de l’Ana, “segueixen el tren del moment” …., una altra petita història de la Vida, simple, autentica, real,,…
…tots hi tenim Un “lloc”…

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada